divendres, 2 de març del 2018

"Tema 6: Maquinari TIC"

Aquesta setmana he llegit la informació corresponent a la Unitat 6 relacionada amb dispositius tecnològics. M'ha semblat molt interessant la informació proporcionada en aquesta assignatura ja que he pogut aprofundir en el coneixement que ja disposava anteriorment sobre aquest tipus de dispositius però també conèixer utilitats noves per a aquests dispositius o fins i tot dispositius nous. Com a mestra de primària sòl utilitzar la PDI diàriament a les meues classes així com els llibres digitals de cadascuna de les assignatures i he de dir que al meu alumnat li resulta un element molt motivador. El tenir accés a una PDI connectada a Internet permet no només utilitzar els recursos que proporcionen els llibres digitals sinó navegar per Internet en qualsevol moment per buscar informació relacionada amb el contingut que s'està treballant de manera immediata, per solucionar dubtes, per accedir a vídeos educatius o per crear activitats complementàries.

M'ha semblat molt interessant també la referència que es fa a l'apartat d'escenari als panells tàctils que vaig tenir l'oportunitat d'utilitzar durant la meva feina com a mestra a UK i també a la pissarra transparent que estic segura que en un futur no molt llunyà tindrem l'oportunitat de tenir a les nostres aules.

Considero de gran importància que els futurs professionals de l'educació tinguen coneixement de totes les innovacions que es van produint en el que es refereix a maquinària tecnològica, la seua aplicació didàctica i la seua utilització per a la producció de materials educatius.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

"Tema 3: TILC: Comunicació a Internet"

Tasca 2 Instagram és una xarxa social de la que tinc compte però que no he utilitzat molt sovint i vull aprofitar esta activitat per ...