divendres, 2 de febrer del 2018

"Tema 4. Informació a Internet"

En aquesta unitat, el que he fet en primer lloc és llegir detingudament la informació relativa a la unitat, TILC, Informació a Internet i porteriormente seguir les instruccions detallades en els apartats; 1.-Escenari, 2. Tasca i 3. Producte, registri i avaluació. La informació està clarament presentada i ha estat molt fàcil seguir els passos proposats.

Després d'acabar amb la lectura vaig estar navegant per les pàgines recomendades per tal de localitzar algunes que fossin apropiades per a l'activitat. He seguit els següents criteris; en primer lloc que fossin del meu interès ja sigui des del punt de vista professional com personal, ja que penso que una web ha de ser motivadora i atraient i si no em resulta atractiva difícilment podré transmetre aquesta motivació. En segon lloc vaig buscar webs que no conegués per poder incorporar-les al meu repertori de webs favorites o simplement per poder tenir més temps per explorar-les, i per últim vaig tractar de cercar webs d'àmbits totalment diversos i variats però interessants.

D'aquesta navegació pels apartat requerits, vaig seleccionar una web i vaig seguir les instruccions marcades per a realitzar aquesta activitat. Vaig pensar que seria millor dedicar una dia a cadascuna de les webs per tal de poder centrar millor la meva atenció en cadascuna d'ells i continuar l'endemà amb una altra i així successivament. Finalment vaig redactar aquesta entrada per al meu bloc.


Sempre que realitzo recerques a Internet penso que és adequat centrar-te en un tema i intentar focalitzar l'atenció ja que pot passar que mentre que busques una informació, acabis perduda i sense ni tan sols recordar el punt de partida. És important intentar sistematitzar la recerca, prendre notes de les troballes interessants i mantenir la línia d'actuació centrada i sense distraccions. En els tres casos vaig trobar pàgines molt interessants i estic segura que podria haver trobat moltes més però això serà en un altre moment.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

"Tema 3: TILC: Comunicació a Internet"

Tasca 2 Instagram és una xarxa social de la que tinc compte però que no he utilitzat molt sovint i vull aprofitar esta activitat per ...