divendres, 2 de febrer del 2018

Web altament recomanable

Referent al web EDU365.cat, http://www.edu365.cat/, que disposa d'infinitat de recursos per a educació infantil i primària incloent activitats interactives per a pissarra digital ja organitzades per nivells i per temes. És un web que em resultava de gran utilitat per la seva eficàcia i per la quantitat de recursos disponibles. El que ha passat és que després d'estar 4 anys treballant fora d'Espanya a l'torna a la meva activitat com a mestra en un cloegio públic d'Elda, vaig voler accedir als recursos que ja tenia seleccionats al meu blog d'ensenyament d'anglès i la meva sorpresa és que la majoria d'ells no són accessibles perquè al meu centre no disposem d'Adobe Flash Player. És una pena que aquestes tecnicalidades no siguin tingudes en compte perquè puc confirmar que és una web plena de continguts de gran qualitat però en el meu cas no accessible. De tota manera animo a totes les persones interessades en educació infantil i primària a explorar-la. També disposen de les àrees d'ESO, Batxiller i Formació Professional però les desconec.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

"Tema 3: TILC: Comunicació a Internet"

Tasca 2 Instagram és una xarxa social de la que tinc compte però que no he utilitzat molt sovint i vull aprofitar esta activitat per ...